kampanjer,kampanjer...

...älskar läckra mode bilder och här är ytterligare några för vår/sommar 2006.

Dolce & Gabbana .
(Kolla in klänningen längst år höger på första bilden!)
snygga men ganska fantasilösa bilder, känns som dom buntat ihop varenda super modell för tillfället och satt dom i exakt samma kombination av kläder och miljö som deras visning (Som jag visserligen älskar).
-(D & G)

Jimmy Choo .
Featuring Nicole Richie. Vet inte, Nicole känns på väg ut, hon har vart het så längenu. Om denna kampanjen släppt för ett halvår sedan hade Jimmy Choo fått mer cred än någon annan... dessutom tycker jag att hela kändis-som-ansikte-utåt inte känns lika hett, nu när även high-fashion blivit välkända. Bilderna är snygga i vilket fall, men inte direkt nyskapande.

mer Mulberry . .
Ganska intetsägande bilder, men snygg styling av hår och make-up. Lily Donaldson är ju en sjukt het och väletablerad modell just nu, men den andra tjejen, Irina Lazarenau, har iaf. jag aldrig lagt märke till förut, vilket skapar en ojämn balans im man säger så...

Prada .
Uppenbarligen vill Miuccia göra resandet till en trend. det är en läcker och hyper-trendig kampanj med Sasha, no.1 konstiga modellen just nu, men jag är inte svag för grått, trots en uppernbar trend för den färgen!


Sedan är otippade och halvt bortglömda Avril (Hon är så adorable, och så lik Hana Soukupova för Gucci) make-over objekt i nya Harper's Bazaar. Classy! Men undrar om hon inte har lika mycket kroppsfixering som alla andra kändistjejer med tanke på hur tiny hon är.


Kommentarer
Postat av: E

snygga bilder på Avril, inte direkt som man tänker sig henne.

Postat av: Linnea

Måste säga att jag tycker att på dessa bilder med Avril är hon sjukt lik Shandi i Americas next topmodel säsong 2! Du vet hon som var otrogen mot sin fula pojvän när hon var i Italien och höll på att gå i väggen för det! Jaggah

2006-01-10 @ 22:09:52
Postat av: Hilda

Håller med Linnea, precis vad jag tänkte. Snyggt var det iaf..

2006-01-11 @ 07:14:14
URL: http://victimedelamode.webblogg.se
Postat av: sweet

Jag håller med. Det känns inte riktigt som Nicole ligger i framkanten längre. Kläderna ser bara alldeles förstora ut och frisyren är tantig.

2006-01-11 @ 11:33:05
URL: http://sweet.webblogg.se
Postat av: sweet

Jag menade inte Nicoles frisyr på jimma bilderna, utan när den är sådär uppfönad och lagd på galorna. Då ser hon precis ut som min farmor gjorde.

2006-01-11 @ 11:36:14
URL: http://sweet.webblogg.se
Postat av: Susanna

jättesöta bilder,på den sista ser hon lätt ut som vilken supermodell som helst!

2006-01-11 @ 15:08:49
URL: http://fashionistas.blogg.se
Postat av: cissi

hej, jag ville bara säga att du har ingen egen stil...som nicole richie du härmar bara alla

2006-01-11 @ 16:08:44
Postat av: ida

åh har alltid gillat Dolce & Gabbanas kläder de verkligen vet hur man gör sexigaplagg på ett bra sätt som framhäver kroppen bra. De röda klänningarna är verkligen en dröm ;)

2006-01-18 @ 19:39:18
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: Julia

åh, bli jämförd med Nicole, det h'nde rinte varje dag!:)

2006-01-19 @ 22:09:34
URL: http://obsession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback