Förstklassig underhållning!

Hittade på ytligheter den roligaste webbsidan sen "dress up Barbie". På My heritage kan man kolla upp vilken kändis man är mest lik! Visst verkar det bero en del på hur man ser ut på just den bilden, min blonda, svenska storastyster blev tillexempel 70% lik amerikanska politikern Condoleezza Rise, och på en bild jag testade blev jag mest lik en gubbe med 1800-tals mustasch hahahaha!

Kortet jag blev mest nöjd med resultatet var detta...
Julias
...Då blev jag mest lik Birgitte Bardot (Lycklig!) På andra plats Ginger Rogers, tredje Charlize Theron osv,...


prova prova om ni vill ha kul! (Och lycka till...)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fint kort..

2005-12-06 @ 19:24:10
Postat av: Susanna

ska okcså lägga in på blogg

Postat av: Nelie

Hihi, vilken rolig sida! Jag blev också någon gammal okänd gubbe med en bild ;)

2005-12-07 @ 19:25:15
URL: http://nelie.blogg.se
Postat av: Jennyk

En riktig festlig hemsida - jag liknade Zlatan (förolämpande!) hihi .. Hm.. Sen liknade jag bette davies.. Har lagt det på min blogg - tack för tipset ;)

2005-12-08 @ 11:12:23
URL: http://jennyk.blogg.se
Postat av: jessica

Wow, vilken uppiggare! Jag liknade tydligen supersnygga Anna Kournikova!

2005-12-26 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback