H&M s/s-06


hm
Älskar pennkjol så högt, vill så gärna använda nu!

H&M har precis uppdaterat sin webshop och den är fulladdad med nya fräscha och naturiska kläder inför vår och sommar 2006 -  vilken vår och sommarlängtan jag får nu. Olidligt!
i vår ska jag köra på
sailor, som Ralph Lauren med en klick hallonrött lite varstans. Har nuförtiden en kärlek för marinblått och guld, dessutom älskar jag uniformsmode! Annars gäller så lite färg som möjligt. grått, svart och brunt fortsätter i vår. No shit. Kan tyckas tråkigt men jag älskar förändringar i modet- efter Paris chockrosa regemente krävs en motreaktion! Här är lite saker som kan hända landar nere i tobaksbutiken inom snar framtid...

Kommentarer
Postat av: sara

tycker inte heller det ser ut som h&m , jag vill ha den stickade koftan i mörkblått som ser ut som chloekoftan och den svarta väskan...vilken affär ska du shoppa rea i då?

2005-12-28 @ 09:13:20
Postat av: Ida

jag gillade den gulliga klänningen i marinblått med vita prickar på (barn avd.) den ska jag nog beställa eller så väntar jag till kollektionen dyker upp i hm rowells butik här i Borås..

Postat av: Annie

jag har med funderat på den väskan i svart, jättefin!!!
sen den första koftan du visar älskar jag men vet nte vilken färg jag ska ta, gillar mest den marinblå men känns som den kommer vara ful till de byxor jag har :S panik

2006-01-25 @ 19:01:16
URL: http://annieuttberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback