Manikyr!

I morgon ska jag till min manikyrist (yey-låter som jag har gått där för alltid...) Jag har velat göra det jätte länge, fick jag värsta bra erbjudandet och hela jag ska vara perfekt till nyår!    Det rätta vad gäller naglar nu är korta och mörka (alternativt cremevita, susi) Men jag ska ju köra med förlängning och hela kalaset så jag funderar lite på hur jag vill ha det. Några tips från er som gjort naglarna på salong innan? För jag vill inte se ut såhär när jag kommer därifrån... funderar på en mycket kortare och inte lika fyrkantig version?

Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh du har länkat mig!:D Mne i vilket fall så tycker jag du ska köra på den bildne du länkat på "version".jättefint

Postat av: Julia

fast kanske lite roligare med färg eller ngt endå?

2005-12-20 @ 21:14:57
Postat av: sanna

Färg, en mörk sådan! Och i den sista längden, kanske blir lite trist att gå till manikyrist och köra på jättekorta naglar.

2005-12-21 @ 12:36:58
URL: http://sanna.feelthemachine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback