Nyår!

Jag älskar julen och längtar så till den tiden då alla decembers dagar var unika och julafton var ett underbart klimax, men så är det tyvärr inte längre. En hel helg med familjen är outhärdligt... så här kommer lite drömmar inför drömmarnas afton; Nyår!

Jag skall förhoppningsvis på coktailparty, därför känns en
stilren, välskräddad sexig blåsa med schysst snitt klockrent! Ordentligt material, gärna sammet och lite vuxen. Om klänningen är enkel krävs glittriga smycken och make-up, men om den är i paljett, pärlor och mer speciellt material kan klänningen göra sitt.   Skorna jag vill ha till är antingen ett par guldiga, eller svarta plat-shoes som skulle göra outfiten unik!

Klänningar fr. vänster; asos x 4, Go Jane x 3. Skor; asos.

God Jul...

Uppdatering; Veckans streetstyle på ytligheter visar nyårs outfits; Susanna har den perfekta... jag dör! Hon har den nya H&M pennkjolen! Exakt så är ett av de sätten jag skulle skulle jag vilja se ut på!

Kommentarer
Postat av: karro

true true. men e så inne i söta klänningar, att ja undrar om man inte kan väva in de på nåt vänster :P
vill ha nåt cute, inte nåt kaboom hett, utan nåt gulligt

2005-12-25 @ 16:59:56
Postat av: Julia

Då har jag bara en sak att säga (skriva) sidenband! Fortfarande så inne, och en rosett upphör aldrig att väcka habegär och söthet! Dessutom kan man kombinera färger på ett gulligare sätt, ljusrosa och svart tex. Babydoll!

Postat av: fiaa

har preics hittat hit :P och läst runt och jag gillar verkligen din blogg , du skriver precis om allt jag gillar , keep up the good work :)

2005-12-25 @ 20:56:07
URL: http://wheresmyvaseline.blogspot.com
Postat av: Susanna

nu kommenterar jag...mohaha.

2005-12-27 @ 10:57:53
URL: http://fashionistas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback