acne.

acne klänningacne kofta
klänning1199kr / kofta1099kr

Nej, jag tänker inte börja tjôta om "wraps" och "dvf-wrappen", om jag ska vara helt ärlig förstår jag inte på något sett vart i hela friden hysterin kom ifrån, och tycker det var lite roligt när någon skrev till fredags insändarsidor att Ebba von Sydows wrap klänning såg ut som en skurrock...
Men på
BubbleRoom.se klickade jag mig fram till denna underbara Acne klänning som ser helt...ja, underbar ut! Passform, urringning och knytdetalj. l o v e l y !  Koftan från samma märke tycker jag likadant om. Sjukt fin färg, sjukt bra längd och också den perfekt passform.   Kanske skulle man för en gångsskull lägga ut lite extra och slå till på någon av dem...?  Vi får vänta och se tills dom fått in klänningen i XS och hur det står till med min ekonomi efter den 10/11...

Kommentarer
Postat av: sanna

härligt att läsa att det är fler som inte förstår hysterin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback