Ankelboots.

Som en ganska naturlig motreaktion från grova stövlar à la Frye ( Som i sin tur var en motreaktion från spets/svart/sylvassa stövletter ) Kommer nu den nya trenden, ankelboots. Finns också i smått annorlunda andra modeller som tex. shoe-boots ( Som ELLE uk hypade i sitt september nummer ) eller  jodphurs varierande på skaftets längd.

Shboots i ELLE uk / underbart roliga drömskor från Lashy.

Kollade på ett par par ( haha - ordlekar ) På DinSko för ett tag sedan, men det blev aldrig att jag slog till, ville ha ännu lägre skaft.

Budget
Din Sko, 380 kr
dinsko röd
Medel
Whyred, 1995 kr

Whyred jodphur
Dyrt ( drömmen! )
Marc by Marc Jacobs, 4495 kr


Marc Jacobs ankelboots


Kommentarer
Postat av: sigrid

de där röda ska jag spana in

Postat av: Karro

oh my gosh, dom mörkt blå från elle var ju kalascoola!
gillar riktningen dom röda från dinsko går, men vill ha lägre skaft o rund tå och utan rosett(kan dock va en cool detalj i en annars vardaglig stil)
gillar dock färgen extremt, lyser verkligen!

2005-11-09 @ 14:43:22
URL: http://karro.webblogg.se
Postat av: Susanna

jag hatar julia!

2005-11-09 @ 15:07:07
URL: http://fashionistas.blogg.se/
Postat av: Angélica

Dem röda skorna från Din sko kostar nu 250kr ist för 380 (iaf här i sundsvall) Provade dem idag men det var för rött för mig.

2005-11-09 @ 18:06:41
URL: http://femle.webblogg.se/
Postat av: stina

hej! tack för en bra blogg. var kan man få tag på whyreds jodphurs? puss

2006-10-22 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback