Virus attack.

acne kofta
Min bara min!


Både jag och min dator har blivit sjuka så ingen blogg på några dagar... under tiden håller jag ut med vetskapen att min acne kofta kommer på posten inom en snar framtid! I helgen blev det en lila kofta från Sunday sun (weekdays nya dyrare linje) för 700 :-, och acne koftan kommer gå på 1200:- ungefär...
Jesus vad jag slösar. Skuldsatt i evigheter haha!

Koftan kom igår! Den är underbart mjuk, har underbar passform och jag älskar verkligen längden, men allt detta visste jag redan eftersom jag provat den i butik innan. Men färgen... färgen! Inte alls som på bilden, sådär grå/beige/frostig, utan bara rentutsagt beige. Gubb-beige. I can make it work, men är det värt pengarna om jag inte gillar koftan till 100%?

Bild på acne och sunday sun koftorna lovas snart! ses på fredag på
H&M...

Kommentarer
Postat av: sara

åh! avis eller vad? den är verkligen skitsnygg!

Postat av: ida

den var söt men lite tajt.. kanske svårt att ha en tröja under..skulle ha en kofta idag.. sitter här på jobbet och fryser

2005-11-21 @ 16:10:43
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: Johanna

usch, nu är jag avundsjuk! har spanat in den jättelänge :)

2005-11-21 @ 21:57:12
URL: http://glamourette.blogg.se
Postat av: Maria

Jag har koftan. Utmärkt med ribbat linne under. Den är väldigt varm, så det räcker. Tycker färgen är snygg, enkelt är bra ibland :)

2005-11-27 @ 15:48:31
URL: http://maria.blogg.se
Postat av: Anonym

kan man köpa Sunday sun på nån webshop, typ bubbleroom?

2005-12-31 @ 15:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback