Ljus i höst mörkret.

stellapharrellharryPotterebbaIpod nano
Stella, Pharrell aka Skateboard P, Harry Potter, Von Sydow, nano.

Jag är ett äkta September barn, älskar den vakcra hösten, färgskalan som träder fram.
Men nu är det snart November, och lets face it, höst i sverige är en pärs!   det som får mig att orka lite mer är att ha något att se fram emot, tillexepmel...;
  • Stella McCartney for H&M. fast här blir förväntansfullheten nästan lite för mkt. Sparar som en galning för detta! 10 November
  • Min älskling och eviga obsession Pharrell släpper solo album, "In my mind" (som jag har väntat!) första singeln Can i have it like that feat. Gwen Stefani (hon säger you got it like that några ggr...) är redan ute. grymmt bra beat, grymt snygg video och så mkt Pharrell som vi behöver! 15 November
  • Harry Potter & Halvblodsprinsen släpps på svenska. kan verkligen föreställa mig regninga, mörka höstkvällar med tända ljus, te och äkta Hogwarts känsla! 9 November
  • Ebba von Sydow gör premiär som chefredaktör på Veckorevyn. Så mkt Ebba vi vill ha! November
  • Ebba von Sydow släpper bok/stilguide, ännu mera Ebba, tack! Senare i höst/vinter
  • TV programen som följer mig höst och vinter är; Paradise Hotel ( Tis. - Tors. 22:35. )(aldrig sett någon mer underhållande dokusåpa, ever!) Desperate Housewifes ( Tis. 21:00 kanal5 ), O.C (  Ons. 21:00 kanal 5 ),Simpsons ( Mån. - Fre. 18:00 / 20:00 tv3 ZTV ) (för alltid) /Family guy ( Mån. - Fre. 20:30 ZTV) / American Dad ( Tis. 21:00 ).
  • Ipod nano -när jag nu får den. Jag tvivla p åatt människor i min omgivning kommer få nån kontakt med mig alls. Kommer dö av musik uppfyllnad och lycka med Benny Benassi, Pharrell, Kanye West och kompani i lurarna...

Kommentarer
Postat av: -

jag förstår inte all denna uppståndelse över Ebba. Av det jag sett av henne verkar hon bara vara korkad och inte alls förtjäna all uppmärksamhet. nej, fy tusan.

annars gillar jag bloggen :)

2005-10-21 @ 18:35:12
Postat av: Susanna

- : men hon skriver ju så grymt bra om mode!

Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback