Shopping!

misssixty jeanglittriga skor
Jeans, Miss Sixty style
Eden, 900 kr, NK. / Svarta glittriga pumps, 280 kr, DinSko

Trots att jag var näst intill dödssjuk skickade jag ner lillsyrran i lördags för att köpa impuls provade Miss sixty jeans på NK. Har inte köpt nya jeans på typ ett år, och nu senast har jag varit väldigt inriktad på ett par riktiga märkesjeans, att spara runt 2000 kr för att köpa upp mig på ett par True Religion eller Rock & Republic. fantasin tog slut när jag såg över mina sparade jobb pengar och insåg at jag visst redan shoppat en del för dom, ( Och kanske lite för att jag såg bildbevis på att världens vackraste Mischa Barton alltid är trogen sina Miss Sixtys ) Tillexempel dessa fabolous pumps i sann Las Vegas stil, eller Trollkaren från Oz om dom hade vart röda, tänk om!


Kommentarer
Postat av: sara

Riktigt snygga skor!! Var köpte du dom? Ser ut att kunna vara ett second-hand-fynd.

2005-10-24 @ 13:44:30
Postat av: Julia

Ja, visst gör de? Det är därför de är så coola... Din Sko, 280 spänn!

Postat av: Hilda

Håller defintivt med skorna var riktigt snygga!

2005-10-25 @ 12:15:43
URL: http://livingforfashion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback