Emmy's 2005.

Den årliga Emmy galan hölls natten till iförrgår. Galan är USA's teveseriers motsvarighet till Oscar galan.
Bästa kvinnliga huvudroll gick till Felicity Huffman, som spelar Lynett i Desperate housewifes.
Väldigt kul, eftersom Felicity inte känns som den mest uppskattade och uppmärksammade i serien.
Bästa komdeiserie gick dock till Tråkiga (Jag har aldrig fattat varför det fortsätter visas?!) Alla älskar Raymond, vars sista säsong nyligen visades i USA.
Desperate Housewifes kollegorna
firade Felicitys seger på efterfesten, där det såg ut att gå lite vilt till
(Är det bara jag som tycker att Eva verkar vara ganska lik sin rollfigur?)
 Felicity Huffman såg söt ut i hallonröd (härlig färg) satäng klänning- men enligt mig skulle hon gärna fått ta ut svängarna något för att se lite personligare ut.
Teri Hatcher såg up-tight ut i vacker strap-less chiffon  klänning.
Eva Longoria hade valt en ganska slinkig aprikosfärgad klänning, inte alltför speciellt, eller gala-aktig. Den får halvt godkänt av mig.
Marcia Cross strålade och var utan tvekan vackrast av alla hemmafruarna på Emmy galan. Ingen färg passar bättre än den skogsgröna till en vacker blek, rödhårig skönhet som hon, och vilken klänning!
Nicolette Sheridan stack inte ut på något sätt i sin blek silvriga Giorgi Armani blåsa.
Inte ens Mischa lyckades se lika strålande vacker ut som hon brukar, i sin Oscar de la Renta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Julia, Jag såg att du frågat om R&R på ytligheter... Tänkte svara här ist så det inte "försvinner" bland alla inlägg =) Jag tror att de är ganska små i storlekarna.. Jag har 26 i mina i andra jeans (replay, fornarina, miss sixty) har jag oftast 27... /Emma

Postat av: Julia

Ok, br att veta! Funderar nämligen på ett par av deras första orginal modell från bubbleroom.se...

2005-09-21 @ 14:46:09
URL: http://obsession.blogg.se
Postat av: Anonym

vad yrar du om egentligen? Mischa var den som var mest lyckad av alla de ovanstående.

2005-09-21 @ 16:47:04
Postat av: Julia

Mischa är den vackraste kändisen av alla, så jämfört med hur hon brukar stråla tycker jag inte att hon lyckades något vidare, nej..

2005-09-21 @ 21:17:12
URL: http://obsession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback