Fashion is for Fashion peolpe

Follow up angående Ebba! Ryktet lyder att vecko revyn ska döpas om till just Ebba när hon tar över... shit, vad dom måste vilja ha henne!
Och Grattis
Tyra som äntligen tagit sig samman och fixat snyggare färg på håret!(Klännings valet kan dock diskuteras...) Från samma gala finns bilder på Gwen stefani och min Bejb Pharrell... de tycks alltid hänga ihop, och Pharrell har svarat Gwen på frågan om vem som är den vackraste kvinnan inom kändis världen...Ja, vad fan håller dom på med egentligen?!någon som avundas henne mer än jag? Men frågan är egentligen vem som släpper in Victoria Silvstedt på ordentligt flashiga tillställningar som Fashion Rocks?

Kommentarer
Postat av: a

mm, pharrell är ju bara såå adorable! :)
hey, diggar din blogg.

2005-09-12 @ 18:16:30
Postat av: Camilla

öh, ska tidningen heta "Ebba"?? Shit...

Postat av: Bella

Ja, herregud vad jag avskydde Tyras förra hårfärg, tack och lov att hon bytt. Men den ska väl ändå inte på allvar heta Ebba? Nä, det tror jag inte. Men vart har du hört detta?

2005-09-15 @ 12:10:49
URL: http://doitstylish.blogspot.com
Postat av: Julia

Att VeckoRevyn skulle döpas om till "Ebba" stod i ett debattforum på tidningen ETCs hemsida. Insändaren skrev att hon hört det från en säker källa!

2005-09-15 @ 17:41:22
URL: http://obsession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback