Missanpassad...

Eftersom gårdagens outfit var totalt missanpassad och jag höll på att smälta bort i Mormors höga skinnstövlar i den 22 gradiga värmen tänkte jag Aldrig mer, så imorse tog jag mig tillfället att slänga ett öga på väderleksraporten i GP innan jag slängde i mig mina ostmackor... upp till 23 grader och tillfälliga skurar stod det. Så jag slänger på mig min regnsbågsrandiga klänning från H&M, vita converse, baggy uppkavlade diesel, mintgrön kofta, några bohem halsband och ett paraply i min Oasis väska för dom tillfälliga skurarna... Dagen visade sig bli mulen, SPÖregning och kylig, så där gick jag med planskande converse och snubblade i regnpölarna, aldrig så tacksam för att ha ägt ett paraply, men vad jag verkligen hade behövr var mina klassiska mörkgröna gummistövlar!


Inte för att vara för efter Ebba, men Stella McCartneys sammarbete med H&M låter ju helt gudomligt! Jag som både avgudar H&M och designer kläder. Känns också lite mer wearable än Lagerfeldts kollektion, hans kläder är ju inte alls lika kvinnliga och street-wear vänliga... Det gäller att vara först i butiken 10 November (Det är en torsdag, anpassa efter schemat!)

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback