ZARA till Göteborg!

hana/zara
Hana Soukupova för ZARA, fall/winter-04/05


Hallelulja! I dagens GP står det att spanska klädkedjan
Zara ( Som vi alla vallfärdar til lunder våra Sthlms besök ) öppnar i Göteborg! Tyvärr måste vi vänta ända till sommaren 2007, känns som en evighet, men den som väntar på någonting gott... Det sägs att Zara kommer sätta in alla medel för att stå som största konkurrent mot H&M, deras svenska motsvarighet.
Zara har 750 butiker runt om i världen, men bara 3 stycken i Sverige, varav ingen ligger i Göteborg. Konstigt! Hatar när  butiker finns i mindre städer men inte i Göteborg, som Accesorize, tex. men de ska förhoppningsvis snart utöka och öppna i Götet dem med!  Dem har ju snygga grejer! Fyndade min dröm bikini i där, fast på Malta, i sommras. Och det påminner mig, hittade världens snyggaste påsväska i skinn på Zara där också!

Förutom läckra kläder och snygga märkeskopior lyckas Zara även värva de hetaste modellerna till sina kampanjer. Både Hana Soukupova (min personliga favorit) och Daria Werbowy (sjukt söt klänning!). Ja, tillochmed allas vår Kate Moss.

Todilou!

Kommentarer
Postat av: MiriamVelvet

men oj så nice! fast jag visste iofs att de letat lokal ett tag. Men va bra ;) Tycker oxå att lite fler butiker borde dyka upp i göteborg. Jag gillar verkligen Zara och bershka deras "lillasyster". Brukar shoppa loss när jag är i London. mvh /Ida

2005-09-28 @ 16:19:43
Postat av: Julia

Hmm... Berska tycker jag sådär om. Men det finns sjukt mkt bra shopping i England!

Postat av: Karin

Klänningen som Daria har på bilden har en look-a-like på Top Shop. Lite mörkare dock. /K

2005-09-28 @ 17:40:11
URL: http://kakmonstret.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback