ballerina!

Det är snart vår och ready-to-go att kopiera allas våra favorit  kändisar och deras outfits. Jag vill ha ballerinorna. Så perfekt söta och lagom piffiga till både jeans och vippkjolen. Men, det finns ett problem. Mina fötter. Dem har damp. för det första sitter inte ballerina/pumps modeller kvar på dem för att dem e för smala. Förra året fick jag gå runt med gummiband runt mina mockasiner. dessutom är min högra fot cirka två storlekar större än min vänstra, och båda fötterna skiftar ungefär mellan storlek 36 och 41. Ha, ha.

Skulle tycka det var helt OK att ha ett par med rem runt, som dessa. Men tror ni att någon tillverkar sådana? nope.

Älskar iaf. Top Shops ballerinor. vill ha dem i svart lack, dem i creme-färgat lack med liten rosett, leopard mönstrade och så dem i turkos med en metallic-rad runt öppningen.
asos har en del fina med, svart -och röd lack tex. men som vi vet går dem inte att beställa!


Kommentarer
Postat av: asha

jag beställde de röda lack-ballerinorna från asos fast det stod att de inte kunde skippas till sverige och det gick bra (förutom att de råkade skicka 2 par). Jag tror att man fortfarande kan besälla lätta skor, så som ballerinor.

2006-04-14 @ 12:05:45
Postat av: sweet

Vilka fina skor.. men det verkar sjukt jobbigt att ha damp fötter.
Jag har breda fötter och det är oxå jobbigt för då klämmer alla pumps på sidorna.

Postat av: Julia

Jag har också olika storlekar på mina fötter, den högra är ½-1 storlek större än den vänstra och det är verkligen irriterande! För om skon sitter perfekt på vänster är den för liten på höger, eller tvärtom... :)

2006-04-17 @ 16:26:22
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: hotspot

Åh, devar riktigt fina, lite roligt med ett par ballerinor med en twist!

2006-04-17 @ 18:38:14
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Hanna

ursöta ballerinor! ;)

2006-04-18 @ 10:58:33
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: carro

tack för länkarna. såååååå fina

2006-10-06 @ 00:27:08
URL: http://www.salong.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback