colour me!

Jag har alltid tyckt att det är tråkigt med stil - och klädselregler, typ att man inte kan ha vita jeans på vintern och tunga material på sommaren. med åren har jag kommit till insikt att det stämmer. Håller med HotSpot och Ebba och deras stilregler. Speciellt att man ska våga färg. Alla mes-svenskar som inte vågar sticka ut, eller tycker att vissa färger inte passar. Bullshit! Men vissa färger kan däremot passa bättre...

Kolla in Nicole Richie med sin persikofärgade klänning, eller Marcia Cross med grangrön blåsa. Fab - u - lous !

Kommentarer
Postat av: Laura

Om min gran var sådær grøn så skulle jag gissa på att den var sjuk. Skulle sæga att smaragdgrøn ær ett bættre bud på klænningens færg.

Postat av: Hanna

nicole är ursöt i persiko färgat! ;)

2006-04-18 @ 11:09:21
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback