Återfall.

Så när min tredje big-time-crush-on-a-celebrity precis höll på att inledas, ni vet när man idealiserar någon som är nästintill overklig så att ingen annan någonsin kan leva upp till kraven, känner igen symptomen nu och jag drömde om dem i veckan, bestämde jag mig för att inte låta det hända igen genom att gå på avvärjning mot the Strokes... det funkade men mina dagar blev utan guldkant, och nu föll jag tillbaka i det. Jag fucking älskskar the Strokes. Ingen bild bifogas pga. rädsla för beroendeframkallan.

"Julian Casablancas;
evoking lust in women, jealousy in men"



Kommentarer
Postat av: sara

Din syster leder totalt över dig! så mycket kreativare blogg, och hon gör outfit oftare

2006-02-04 @ 19:26:08
Postat av: matilda

Min favorit är helt klart Nick valensi....mmmm vilken pudding!

Postat av: Julia

Fast jag har inget intresse av att konkurera med med susi!

2006-02-05 @ 01:16:05
URL: http://obsession.blogg.se
Postat av: Isabel

Jag vet. I mitt fall är det Håkan hellström!

2006-02-05 @ 23:28:41
Postat av: Julia

Isabel : Ja, å den djäveln har ju gått å skaffat sig barn... all the good ones are taken...:'(

2006-02-05 @ 23:40:26
URL: http://obsession.blogg.se
Postat av: Isabel

Jag veeet! Kommer aldrig glömma när jag såg natalie på skansen och bulan skymtade under hennes svarta tröja! Frågan är hur han ska klara det här... alla vet ju vad som hände med Winnerbäck efter att han fått kid. -Hej, Ulf Lundell!

2006-02-06 @ 18:09:05
Postat av: Julian

Mm, han har ju bara för snyggt namn asså!

2006-02-07 @ 22:00:25
URL: http://stray.blogg.se
Postat av: Liv

I know! Julian och Fabrizio är nästan ofattbart heta! ;)

2006-02-20 @ 14:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback