Ray Ban outsiders.

Ray Charles, Anita Ekberg och nu mer än 60 år efter Ashley Olsen och självklart Lindsay som aldrig är sen med att härma har fixat ny glasögontrend. Riktigt grande solglasögon á la movie star är alltid mina älsklingar, men något nytt måste komma på glasögon fronten, Och here it is! modellen kallas av Ray Ban något så coolt som Outsiders, och lyckliga jag har en farsa som äger ett par!

De mest lätthanterliga, ett par svarta, stora.
Ray Ban outsiders, "ebony"
out

Ett par sånahär ungefär har min farmor. Klassiskt mönster.

Ray Ban outsiders "brown tortoise"
out

För den vågade. sann 40's och 80's feel.

Ray Ban clubmasters
club


Kommentarer
Postat av: Susanna

men dem är fortfarande INTE SNYGGA!

Postat av: Julia

Oh yes I'm starting to feel it!

2006-01-21 @ 12:58:55
URL: http://obsession.blogg.se
Postat av: sigrid

ah jag har ett par look-alikes på dem första, fast polaroid. mhm, very pleased whit myself. särskilt eftersom dem kostade 5 spänn. yey!

2006-01-22 @ 16:41:55
URL: http://www.sigrid.webblogg.se
Postat av: Linnea

Min pappa har också såna :)

2006-01-22 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback