utmaning?

OK, nu har även jag blivit utmanad som en av alla men jag kan inte göra nån rättvis top5 lista för om jag ska vara ärlig läser jag typ inga bloggar, jag kollar på bilder och kommenterar. Det finns så många menlösa bloggar och vad får en egentligen att ta råd etc. från en helt okvalificerade personer? Well, jag antar att det är typ som när Carrie blir dissad av Vogues moderedaktör för att hon inte skulle veta ngt om skor; man behöver inte ha det på papper eller i betyg att man kan något. Men sen kan man ju resonera varför vissa bloggare ändå sticker ut och tänder ett begär. Typ Sigrid. what's up with that? Hur kan en personlighet gå igenom en text man skriver på internet egentligen? Hot spot är värsta know-it-all men det är la jag med, och anledningen till att jag kollar in hennes blogg varje dag är för att hon uppdaterar så sjukt ofta med ha-begärs bilder, underhållande listor och bra trendspaning.

men om jag inte kan erbjuda en blogg lista kan jag iaf. skriva ner en best of The Strokes!
(here's one for you Michaela)

  • is this it
  • alone, together
  • N.Y. city cops
  • when it started
  • take it or leave it
  • you only live once
  • juicebox
  • razorblade
  • on the other side
  • killing lies
  • ize of the world
  • red light
  • what ever happened?
  • reptilia
  • automatic stop
  • 12:51
  • meet me in the bathroom



Kommentarer
Postat av: Sigrid

ok det där tar jag som en komplimang! stor att komma från dig! ;)

Postat av: Julia

well, i'm full of surprises.

2006-03-12 @ 23:04:07
URL: http://obsession.blogg.se
Postat av: Sigrid

no shit!

2006-03-13 @ 22:57:09
URL: http://www.sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback